Microsoft 365 (tidligere Office 365)

Microsoft 365 tager det bedste fra Office og kombinerer det med fordelene fra skyen og betyder at du altid har opdaterede og tilgængelige Office-applikationer.

Velkendte forretningsapplikationer som Excel, Word, Outlook, PowerPoint, Publisher, Access, OneDrive og Skype for Business er derfor altid tilgængelige, opdateret og synkroniseret.

Til at gøre det nemt at (sam)arbejde på tværs af tid, sted og enheder tilbyder Microsoft 365 den enkelte bruger 1 TB lagerplads, hvor filer som fx præsentationer, regneark og tekstdokumenter kan redigeres, gemmes og deles. 

Fordele med Mircrosoft 365: (tidligere Office 365)

  • Altid opdateret med de nyeste versioner og opdateringer
  • Lave startomkostninger
  • Nemt at tilpasse, i takt med at virksomheden udvikler sig
  • Fungerer på tværs af enheder (desktop, tablet og smartphone)
  • Garanteret oppetid på 99,9%
  • Indbygget sikkerhed og overholdelse af gældende regler og standarder
  • Perfekt til samarbejde på tværs af afdelinger og geografi
  • Mulighed for flere brugere at samarbejde om det samme dokument i realtid
  • Masser af plads (1 TB) til at gemme og dele brugernes filer
  • Mulighed for lokal installation af op til 5 PC’er/Macs, 5 tablets og 5 smartphones
  • Mulighed for support og hjælp til migrering

Kontakt system-team på +45 70 40 40 01 for en uforpligtende snak eller klik her for at sende en mail